lunes, 9 de marzo de 2009

EXCEL

Hola a tots, us deixo una pràctica que heu de fer per acabar amb el tema de del PROJECTE TÈCNIC.
La pràctica la podeu fer en EXCEL de microsoft o Oppen.Calc de OppenOffice.

DESCARREGA-LA AQUÍ

Una vegada feta, me la heu d'enviar adjunta a un missatge a gonzalez2@safagava.edu o a dgonzal2@xtec.cat com sempre quan la rebi us contestarè.

Més pràtiques per a fer:

ÀREES REBAIXES PRÀCTIQUES

Guardeu-les al vostre perfil u:

A Àrees cal fer que al possar els costats dels polígons es calculin les àrees, no que surtin només el números.

A Rebaixes només cal fer-jo un cop i cal calcular els % dels productes.

Pràctiques és l’arxiu més fàcil només cla seguir les instruccions.



D&G&C

4 comentarios:

judh dijo...

Hola David!
El dissabte vaig fer el treball de l'Excel, espero que estigui bé...

judh dijo...

Hola, David!
M'agradaria fer-te una pregunta:
Per quant són les tres pràctiques?
Contesta'm el més aviat possible...

judh dijo...

Hola David!
Sóc la Judith Gómez.
M'agradaria fer-te una pregunta:
Per quant són les 3 pràctiques?

Beatriu dijo...

Hola David!

Estic fent les pràctiques de l'Excel voluntaries.
Tinc un problema, en la pràctica de les rebaixes els %, per exemple el 15% em surt 1500%, ¿què significa?
I una altra pregunta, els buits en blanc s'han d'omplir, no?

Gràcies...

Adéu!

Beatriu Puig