jueves, 27 de septiembre de 2007

ENERGIES

Per visitar els links, seria bo que fèssiu clic dret abrir en nueva pestaña o ventana, per no perdre la pàgina original del Blog

Una simulació i gràfic de les centrals elèctriques i el seu funcionament.

Jocs per aprendre més sobre la energia.

L'aerogenerador (molí eòlic) més gran del món, l'E-112, una passada de gran.



GUIA PRÀCTICA PER CALCULAR EL CONSUM A CASA. molt didàctic i amb dibuixets explicatius. També té molts exemples de càlcul i consells per estalviar.


GUIA PRÀCTICA PER L'ESTALVI ENERGÈTIC. És del Ministeri d'INDRÚSTRIA i turisme.

COM FUNCIONA UNA CENTRAL MAREOMOTRIU?



COM FUNCIONEN LES CÈLULES FOTOVOLTÀIQUES?

QUÈ SÓN LES ENERGIES RENOVABLES?

COM FUNCIONA UNA CENTRAL EÒLICA??

COM FUNCIONA UNA CENTRAL SOLAR?

DEMANDA ELÊCTRICA ESPANYOLA EN TEMPS REAL.

EL TEMA DE LES ENERGIES AL MINISTERI D'EDUCACIÓ

ENERGIES ALTERNATIVES

6 comentarios:

Rocio dijo...

BUENU DAVIDDDDDDDDDDDDDDDD[!**


INAGURUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

doncs, que aquí hi és el teu comentari...

I NO SÓC PESADA!!

jejejejejejejejeje


nose que em pasa pero porto desde començament de curs molt despistada!

pero buenu, això canviarà.


i res més que no sàpigues, ahir vam fer un examen de inglés que em va anar molt requetebe, i avui em fet un altra de socials, que no tan bé....


inAGuraT per::


RuSIU ( com diu la maite )

DEWWWWWWWWWWWWSSSSSSSSSSSSS


pD: avera si dius ia on anem d'excursió eEE

Unknown dijo...

hola david!!

XD la ricio t'ha posat la seva vida sensera...!!

com deies en informàtica, la rocio no para de preguntar, pero es millor que pregunti que no es quedi callada...XD!!


aquest blog te moltes pagines interesant...ja m'he descarregat el NVU, i tabmè hi han moltes pàgines uqe no conexia.

l'altre dia et vaig dir que no podia conectarme, però era l'ordinador, ara estic a la biblioteca amb la sheila...!!

menus mal que tenim biblioteques!!

la rcoia a inagurat el teu blog, pero yo sóc la segona..!!:P!!


aquesta rosiuu!!


un petóóóoóóó!!!

______-per fi as dit on anem d'excurcó, ya era hora!!






___________-tania/*

Marta Pérez Montes dijo...

Hola David!!

Aquest és el segon comentari que poso:P...


He visitat algunes de les webs que has penjat (és que hi han mooooltes XD)

I m'han semblat molt interessants!
Buenu fins una altraaaaaaaa!





dew



*MaRtA PéReZ*

Unknown dijo...

Olas davidddddddddddd!
Som el jordi i la montse!

k tacabem de beure a la illa!

jejexdxd


es verdad k ai examen el miercoles!!!!!!!!!1

no porfavor!

Unknown dijo...

Aquest blog m'agrada perque hi han molt links on hi pots trobar molta informació i imatges!

dewwwwwwww

fins un altere dia!

sam maldonado dijo...

Holaa David!
Pasat per el meu blog i deixa un comentari que no hi ha gaire gent que es passa :(

els exercicis m'han anat molt be per repassar la lliçó gràcies.

Adéu!!