viernes, 9 de noviembre de 2007

PICASA


Un programa de descàrrega gratuïta que us garanteix que les vostres fotos estaran organitzades sempre.
Picasa és un programa que us ajuda a trobar, editar i compartir en un instant totes les fotos que hi ha al vostre ordinador. Podeu començar utilitzant Picasa per extraure fàcilment les fotos de la vostra càmera. A partir d’aquest moment, cada cop que obriu el programa, ell buscarà de forma automàtica totes les vostres fotos (fins i tot les que havíeu oblidat que teníeu) i les ordenarà dins d’àlbums visuals organitzats per data i amb uns noms de carpeta que reconeixereu fàcilment. Podeu arrossegar i deixar anar els vostres àlbums i crear etiquetes per establir grups nous.
Picasa també fa que l’edició avançada sigui molt senzilla, en posar al vostre abast millores i efectes impactants que s’apliquen amb només un clic. A més, Picasa us permet compartir les vostres fotos fàcilment, ja sigui enviant-les per correu electrònic, imprimint-les a casa vostra, creant CD per regalar o, fins i tot, publicant-les al vostre propi bloc.*
Ara disponible en 37 idiomes addicionals: alemany, anglès (EUA), anglès (GB), búlgar, castellà, català, coreà, croata, danès, eslovac, eslovè, finès, francès, grec, holandès, hongarès, indonesi, italià, japonès, letó, lituà, noruec, polonès, portuguès (Brasil), portuguès (Portugal), romanès, rus, serbi, suec, tagàlog, tai, turc, txec, ucraïnès, vietnamita, xinès (simplificat) i xinès (tradicional).

DESCARREGA'L D'AQUÍ


7 comentarios:

Marta Pérez Montes dijo...

Hola David!

Ara em baixaré el Picasa.
Gràcies.


Mira'l encara no està del tot complet però hi pots deixar un comentari.

És aquest:
http://martaperezmontes.blogspot.com/

Gràcies, fins una altra!

Marta Pérez Montes dijo...

Daviiid!
Tinc un problema!

He clicat a un contador del blog d la Cristina, he escollit el que m'agrada però a l'hora de posar les meves dades, el nom d'usuari no m'el deixava escriure complert.

Per exemple:

si es martaperezmontes.1993.23

nomes em deixava martaperezmontes.199


I ara no puuuc!!

Quina rabia.

Què haig de fer, o no hi ha remei...




Fins demà David!

Marta Pérez

Alberto López dijo...

Hola David!!!

Com estas? mOLt xulo aquest blog!, m'agrada molt! ajjaj

Quan possaras alguna cosa sobre les politges i tot això?? jejejej

David, em tens que recordar quin era aquell reproductor de música que vas dir a informàtica a principi de curs!, que ja se que tens ganes de que tel comprem per Nadal!

Wenu profe XD, marxo!,

No et perdis avui L'Hormiguero jajajajaja :P que dulent soc.

XAo!!!!

David Caparrós dijo...

Programa més que recomenable per tal de penjar els fotos d'àlbums que vulgueu per Internet.

Abans de saber-ho, quan vaig programar la pàguina web, em dedicava a ocupar moltes megues de l' espai lliure d' internet que m´oferien al domini i sempre em quedava curt i em faltava lloc. Gràcies a Picassa he pogut solucionar aquest problema. Gràcies David per donar-me la idea quan ens vas enviar l' e-mail de les fotos de les vacances!

tania dijo...

ja hem vaig descarregar aquest programa i va fantasticament be, xd!!
m'agrada, sobretot, perquè treu els ulls vermells de les fotos, tambè per les fotos en blanc i color, queda molt bé, ja t'enviare una foto, però al meu blog hi ha una foto meva feta pel picasa.


adeuuu!!


tania sanchez

Sheila Lay dijo...

Davidddd!

jaja veo que no contestas mucho a los comentarios que ponen no? :)
ah! yo tambien me he bajao el progama este y esta super bien, me lo ordeno todo en un momentitoo! y mira k estaba..!
y he echo un collage de mi primito pequeñooo! :)

weno creo que me he estrenao en este blog aunque he pasao bastantes veces, ee!

que acabes de pasar un muy bien puentee!:)
( y.. contestaa..!)


¡¡Sheilaaa!!

Sheila Lay dijo...

Ahh! es muy chuli el video y la nieve!
te dejoo!

Sheila!!